poniedziałek, 17 marca 2014

Kilka zdań o wypożyczaniu sprzętu

Czasami zdarzają się nieszczęśliwe wydarzenia - różne wypadki, zabiegi itp. po których jesteśmy uziemieni na kilka dłużących się niemiłosiernie tygodni. Sama niedawno przeszłam dość skomplikowaną operację kolana. Jestem oaktywną kobietą i całodobowe leżenie w łóżku strasznie mnie męczyło. Chirurg jednak powiedział, że nie wolno mi używać operowanej nogi, dlatego wymyśliłam, że przydałby mi się wózek inwalidzki. Okazało się, że na jakiś okres czasu można taki wózek wypożyczyć. Nie jest to wcale kosztowne. To dobra koncepcja, w szczególności, że bardzo często potrzebujemy wózka inwalidzkiego na krótki czas, a nie na zawsze, więc nie warto go kupować. Dowiedziałam się również, że możemy wypożyczyć tak zwane wózki aktywne, które umożliwiają niepełnosprawnym uprawiać właściwie wszystkie sporty. Jeśli szukasz wiadomości na temat wypożyczania wózków inwalidzkich: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz